A nagy szerelés
Az úgy volt, hogy már a Blitz Weekend előtt gyanússá vált, hogy a kocsi csipegeti a vizet... ám a dolog érdekessége, hogy valamiért a BW tiszteletére abbahagyta. Aztán valahogy én se foglalkoztam vele, meg nem is volt gond.
Október elején megtoltak hátulról, ami előlre is okozott problémát. Renbe lett téve minden, és hát akkor lett frissen feltöltve a kocsi, amikor elkészült.
Mi annak rendje és módja szerint november 25-én elindultunk az évzáróra. Előtte megnéztem, az összes folyadék rendben volt. Hazafelé az M3-on már nagyon gyanús volt a nulla fűtés, majd pár km után a 100 fokos motorhőfok... a rendszer tök üres volt... volt nálam kb. 4-5 deci víz, na azt belecsorgattam... majd a közeli pihenőben lassan feltöltöttem a rendszert, meg az összes flakonunkat. Mire hazaértünk, már megint fura volt a fűtés... de ekkor már éjfél is elmúlt, valahogy nem volt kedvem szerelni. :(
Másnap reggel feltöltés, indítás, megyünk a gyerekekért... 10 km-en 1-1,5 liter víz... ez sok.
Haza ugyanennyi, vagy több, mert itthon már nem töltöttem fel, hanem hirtelen elhatározásból nekiestem lebontani a hengerfejet.
A helyzet úgy áll, hogy ha minden jól megy, ma visszakapom a gépműhelyből a hengerfejet, szépen felújítva, a többi kellék már mind megvan, kivéve a friss olajat, de az is meglesz ma. Ha van egy kis szerencsém, akkor ma éjjel már működni fog a kocsi. Merész húzás volt ez tőlem, ám kifejezetten takarékos. Nem mondom, hogy követendő példa, csak azt, hogy egy olyan embernek, aki szerelt már komolyabban autót (skoda, lada, trabant, mazda... ezeken korábban végeztem motorfelújítást) annak elvileg ez is sikerül, csak jó szerszámok kellenek, meg itt kicsit több a cső... bár a mazda is elég szövevényes volt.
ha kész vagyok, majd még írok... folyt.köv.
0 Hozzászólás
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés