nagy a kerék?! :)
Ismét bütykölnöm kellett a kicsit,mivel az új kerekek túl nagynak bizonyultak ehhez a kasztnihoz...
Sajnos az ET13 és a 15"-os 195/55-ös gumik erősen hajlanak kanyarban afelé,hogy lebontsák az autómat :(
Úgyhogy ellenintézkedésekbe kellett fognom a probléma megoldását illetően...
Először a felfújható rugóba rakható légrugó volt a cél,de miután megtudtam mennyi kerül elvetettem az ötletet...
Maradtak a rugómenetet kitámasztó gumibakok...
Nos ennek 550 ft. volt garnitúrája,rögtön vettem is két csomaggal belőle
Aztán nekiálltam.
Autó lowrider magasságokban jól mutat,és könnyen is szerelhető...
Lecsavartam alul a lengéscsillapítót,és miután még egy kicsit emeltem rajta,kinn volt a rugó is...
A gumibak nem akart nagyon rámenni,hosszas feszegetés után sem,így keresnem kellett egy célszerszámot,jelen esetben egy kúpos végű drótkefét,amelyet beütöttem gumikalapáccsal a két menet közé,és úgy már bement a gumibak is a helyére B)
Közben azon törtem a fejem,mit kezdhetnék két tartalékban lévő 3000-es omega rugóimmal :D
Van ám külömbség mind keménységben,mind anyagvastagságban,és sajnos méretben is :D Sajnos tányérokat kellene hozzá csináltatnom hogy megmaradjon alatta,azt meg abban a pillanatban nem volt kedvem kivárni...
Szóval maradt a vékonyabb lágyabb rugó...
Először a két gumibak kevésnek bizonyult,a külömbség szinte alig észrevehető volt...
Aztán a készleteimet eltekintve úgy döntöttem,rugónként 4 bak is kelleni fog,ami azért már megtette a kellő hatást...Amikor az egyik oldal kész volt,akkor már érezhető és látható is volt a külömbség... :D
Amikor már mind a két oldal megvolt,szinte más kiállása lett az autónak is...Nem beszélve arról hogy egy 90 fokos kanyart kb. 60-70-nel zokszó nélkül maga alá evett az autó :D
Nagyon stabil lett,és nagyon jól áll neki most már,hogy egyenlő magasan áll a hátulja is az elejével...kb. így
A következő lépésem az első futómű lesz,ami azért problémásabb lesz,de valahogy muszáj lesz megoldanom,és még gumibak is maradt :D
Aztán úgyis szép lesz a kis drágaság :D
1 Hozzászólás
Recommended Comments
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés