Mert ez muanyag
Múlt hét csutortok reggel - eppen ahogyan elhaladtam kozlekedes felugyelet mobil allomasa mellett - ledadogott a Kadett. Orultem neki marhara. Elszallt a gyujtasom, negy kabelbol harom ugy szetegett mintha kessel kaszaboltak volna. A rovidpalyas matchboxozas utan - Dozsa-Thokoly saroktol a Felvonulasi terre toltam be - ideiglenesen nyugalomba helyeztem a roncsot.
Masnap delutanig paraztam, hogy ne legyen semmi gaz vele ejszaka. A para nem volt alaptalan, masnapra az akksibol eltunt a delej tulnyomo resze a mellettem allo Skodanak meg a baloldali szelvedoje.
Gazos vontatas utan - szarra repedt a gep eleje - Kaszkadorek mara megoldottak a kerdest. Horror aru gyujokabel, eloszto es rotor. Hurra megy a gep.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Berlina naplojat olvasgatva vissza tert az onbizalmam a Mantat illetoen. Mire atragtam magam a bejegyzeseken sokkal jobb szinben lattam a vilagot, es a hetvegen elo is keszitettem par alkatreszt a
belterbe. Szoval sunyi modon neki alltam autot "epiteni" Persze ezek a loszar kategoriaba tartoznak, de
jelenleg tobb mint a semmi. Ahhoz kepest, hogy mennyire elvettek a dologtol a kedvem egesz jo.
Szoval innen szertnek koszonetet mondani a sok hasznos leirasert BERLINAnak.
kisebb kupaktanacs utan megallapodtunk felesegemmel, hogy MINDENKEPPEN SZUKSEGEM VAN EGY MANTARA. Mert mert. Es mara ennyi. Bocs a zavarasert.
3 Hozzászólás
Recommended Comments
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés