Azért fetrengős,mert felavattam az új műhelyemet,mégpedig azzal hogy vettem a kis asconának születésnapi ajándékot.
Ez egy rossz 2.0-ás Rekord,jó váltóval és motorral,végül is minden alkatrésze tökéletesen üzemel(t),csak épp a kasztni volt szétrohadva.
Azért fetrengtem sokat,mert a műhelyben minden van csak akna nincs.
Viszont a dolgok jelenlegi állása szerint motor már nincs a rekordban,váltó se sok,műszerfal kábelköteg is felejtős fűtésbox-szal együtt,beleszámítva a központi zárakat,és az a
Mint azt már előző bejegyzéseimben említettem,a "nagy" ascona faragása padlólemez cserével fog kezdődni.
Nos,meg is kezdődött.Sőt be is fejeződött,hozzáteszem sikeresen :D
Lehet hogy ez rengeteg faragásba került,és persze nem kis anyagi vonzata is van a dolognak,de teljesen más formát bontott az autó,egész más kiállása lett...
Persze a jelenlegi omega rugók nem az ascona 900 kg-jának van kitalálva,hanem inkább egy 1500kg-s hajónak,ezért inkább most off-road kinézete van a kis sárkánynak,és ne
Na igen,tényleg döbbenet,hogy mivel nem szembesül az ember néha!
Az elmúlt héten 3 autót is hoztak hozzám,hogy ugyan jó lenne ha valamit kezdenék velük,mert nincsen annyi pénzük rá,amennyit a szerelő mondott...3 külömböző autó,kategóriában sem egyeznek,de mindegyikben volt valami közös: a gazdájuk :D Olyan egyformán esetlenek voltak szegények,de egy percig sem hibáztatom őket,csak...na de erről majd később
Az első autó egy F Astra volt,1.6-os Ecotech motorral(hmmm a kedvencem!)
Igazából azért
Ismét bütykölnöm kellett a kicsit,mivel az új kerekek túl nagynak bizonyultak ehhez a kasztnihoz...
Sajnos az ET13 és a 15"-os 195/55-ös gumik erősen hajlanak kanyarban afelé,hogy lebontsák az autómat :(
Úgyhogy ellenintézkedésekbe kellett fognom a probléma megoldását illetően...
Először a felfújható rugóba rakható légrugó volt a cél,de miután megtudtam mennyi kerül elvetettem az ötletet...
Maradtak a rugómenetet kitámasztó gumibakok...
Nos ennek 550 ft. volt garnitúrája,rögtön vettem is ké
Nohát,végre elkezdődött amit már oly régóta vártam,újra előreléptem az ascona összerakásában...
Kedden felhívtam a kasztnist,és készségesen a rendelkezésemre bocsájtotta az utánfutóját...
Kedvenc házigazdám újra örömmel odaadta a kis diesel corsa-ját,amely szegény nem sokat jár,örül ha mehet valahová...Mivel vonóhorog van rajta,ő volt a legmegfelelőbb arra,hogy segítsen elhozni Kanizsáról amire szükségem van...
Igaz csak egy 1.7-es szívó diesel motor hajtja,amely pikk-pakk elveszti az erejét
A kadett gsi-s múltat félretettem,jelenleg a B ascona van készülőben,és egy aránylag merész project,amiről szeretnék mostmár minnél többet írásban is megörökíteni.
Kezdem is az elején.
Az egész úgy kezdődött,hogy már jóval több mint egy éve lett egy opel fanatikus kollegám,munkatársam Tas.Ő az :(
Pár nap közös munka után kiderült hogy nem vagyunk nagyon messze egymástól ízlés terén,autók terén pedig főleg nem. Pár hosszú beszélgetés és kávézás után kiderült,hogy régebben ő is dédelgetett egy
Az opelhez igazából közel 5 éve kerültem,amikor Győrben dolgoztam,és kijártam a Rába-ringre gyorsulást nézni...
Szerettem már akkor is nagyon az autókat,az adrenalin pumpáló versenyeket,és volt is már ekkor részem benne,
mivel előtte sokat jártam rally-cross versenyekre édesapám akkor még csak 23 éves ladájával...
De hát az élmény akkor is megfizethetetlen volt!:( Akkor,és abban az időben minden álmom egy BMW volt,hathengeres
motorral legalább...természetes,hiszen versenyeken is ebből és a
Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében.
Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.