nagy istván Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 kérdezném a tisztelt társaságot van-e valakinek tapsztalata vízbontással autóüzemeltetés terén...... régebben csináltam magam is,de annak már jó ideje és akkor a halott motoron segitett elég sokat. igaz elég amatőr módon volt megoldva a dolog....
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 kérdezném a tisztelt társaságot van-e valakinek tapsztalata vízbontással autóüzemeltetés terén...... régebben csináltam magam is,de annak már jó ideje és akkor a halott motoron segitett elég sokat. igaz elég amatőr módon volt megoldva a dolog.... Epk-nak van, mert évek óta használja, csak ritkán van itt. Most mondjam azt az elcsépelt dolgott, hogy keress rá a hsz-ére? :lol:
opel16v Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Egyik E85 átalakító beszerelő partneremnél folynak nagyobb fejlesztések a témában, ők konkrétan rendelkeznek hozzá fejlesztő laborral, munkaerővel, és teszteszközökkel. Egyelőre még náluk is csak részeredmények vannak, de talán ez már bíztatónak mondható. Ami gond a mai HHO cellákkal, hogy hatalmas áramfelvétellel minimális gázt termelnek, aminek fogyasztásra gyakorolt hatása elveszik azáltal, hogy a generátornak meg kell termelnie ezt az áramot. Náluk már sikerült elérni azt az állapotot, hogy ez az egyenleg pozitív, tehát valós fogyasztási megtakarítást lehet elérni. A továbbfejlesztés és a tesztek folynak nagy erővel...
nagy istván Elküldve Január30, 2011 Szerző Elküldve Január30, 2011 Egyik E85 átalakító beszerelő partneremnél folynak nagyobb fejlesztések a témában, ők konkrétan rendelkeznek hozzá fejlesztő laborral, munkaerővel, és teszteszközökkel. Egyelőre még náluk is csak részeredmények vannak, de talán ez már bíztatónak mondható. Ami gond a mai HHO cellákkal, hogy hatalmas áramfelvétellel minimális gázt termelnek, aminek fogyasztásra gyakorolt hatása elveszik azáltal, hogy a generátornak meg kell termelnie ezt az áramot. Náluk már sikerült elérni azt az állapotot, hogy ez az egyenleg pozitív, tehát valós fogyasztási megtakarítást lehet elérni. A továbbfejlesztés és a tesztek folynak nagy erővel... én anno egy primitív dolgot eszkábáltam egy barátom mintájára.....ő eléggé úttörő mindenben(biodiesel meg társai)és a halott 200 d mercimen segitett elég sokat.viszont a felújitott motornál már nem volt érezhető a dolog....
nagy istván Elküldve Január30, 2011 Szerző Elküldve Január30, 2011 Epk-nak van, mert évek óta használja, csak ritkán van itt. Most mondjam azt az elcsépelt dolgott, hogy keress rá a hsz-ére? :D aztsenemtudomhogyankellaztatat..... :lol:
Udi Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 http://www.magnumtuning.hu/hu/alkategorial...tor_kiegeszitok :lol:
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 3 és fél hónapos kísérletezés és 5000 km van mögöttem. A készülék a vízbontás elvén működik az akkumulátor feszültségéről. Megkell keresni a a lehető legnagyobb vákuumot a szívó rendszerben (NEM A FÉKCSŐBE!) és oda jó bekötni. Minden robbanó motornál működik, dízelnél is, Zsigulinál is. Csak az egyes motortípusoknál meg kell találni a legmegfelelőbb gáz oldali bekötést, és ha befecskendezéses a motor, akkor kell még egy kis elektronikus beavatkozó is. A kocsi vezérlő elektronikája (ECU) érintetlen marad. Én most jutottam el a számomra már elfogadható kivitelig, ezután a gyerekeim Astrájába szerelem be, amelyikből az egyik hengerenkénti befecskedezős 1,4-es, a másik központi 1,6-os. Ha minden tapasztalatom összejön, közzéteszem. Ja, és még kap tőlem egyet az egyik barátom, akinek dízel Hunday-a van. Szóval gyűjtöm a tapasztalatokat jelenleg. aztsenemtudomhogyankellaztatat..... :lol: Most így hirtelen ezt találtam róla. Voltak képek is, de a hsz-már elég régi, és a képfeltöltő oldal közben törölte őket.
nagy istván Elküldve Január30, 2011 Szerző Elküldve Január30, 2011 Most így hirtelen ezt találtam róla. Voltak képek is, de a hsz-már elég régi, és a képfeltöltő oldal közben törölte őket. kösz.... :lol:
samtron77 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Megjöttem a kérdés u-az. "A katalizátort nem vágja haza? Vagy éppen ellenkezőleg? Tisztítja? Kipu rendszer saválló?"
epk947 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Szerintem az egyéb topikban akár folytathatnánk is! ;) Vagy ITT !!! ;) IDÉZET(samtron77 @ 2011-10-23 - 19:57) * A katalizátort nem vágja haza? Vagy éppen ellenkezőleg? Tisztítja? Kipu rendszer saválló? Ne haragudj marhára érdekel a story! huh.gif A katalizátort nem bántja, a kipufogóba több vízgőz kerül.
zotya975 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 IDÉZET(samtron77 @ 2011-10-23 - 19:57) * A katalizátort nem vágja haza? Vagy éppen ellenkezőleg? Tisztítja? Kipu rendszer saválló? Ne haragudj marhára érdekel a story! huh.gif A katalizátort nem bántja, a kipufogóba több vízgőz kerül. De oda amúgy is kerül, szóval szerintem tökmindegy a dob szemponjából.
epk947 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 De oda amúgy is kerül, szóval szerintem tökmindegy a dob szemponjából. Ha jó helyen van megfúrva a hátsó dob, akkor meg úgyis kifolyik!
pszilaj Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Nekem szeszes üzem miatt felgyorsult a hátsó dob korróziója. Szerintem. De ez akár várható volt, mert ugye nagyobb a vízgőz aránya ilyenkor. De ez a HHO generálás nekem kicsit furának tűnik. Nem veszélyes a durranógázt bevezetni a szívótorokba? Én sokkal jobbnak látnám mondjuk csak a hidrogén bevezetését. De tudom, hogy nem olyan könnyű megoldani a szétválasztást.
samtron77 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 De oda amúgy is kerül, szóval szerintem tökmindegy a dob szemponjából. Persze kerül de csak időlegesen (harmatpontig), de ennél a rendszernél folyamatos a "víz"-keletkezés. Megfurni a dobot? Háát, sztem nem örülnek neki a vizsgán, hogy szelel a rendszer.
pszilaj Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Persze kerül de csak időlegesen (harmatpontig), de ennél a rendszernél folyamatos a "víz"-keletkezés. Megfurni a dobot? Háát, sztem nem örülnek neki a vizsgán, hogy szelel a rendszer. Hát lehet, hogy furcsán hangzik, de a hátsó dobokon van lyuk... ;) Legalábbis nekem a régi lengyel dobon is, meg a mostani Bosal dobon is van.
samtron77 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Nekem szeszes üzem miatt felgyorsult a hátsó dob korróziója. Szerintem. De ez akár várható volt, mert ugye nagyobb a vízgőz aránya ilyenkor. De ez a HHO generálás nekem kicsit furának tűnik. Nem veszélyes a durranógázt bevezetni a szívótorokba? Én sokkal jobbnak látnám mondjuk csak a hidrogén bevezetését. De tudom, hogy nem olyan könnyű megoldani a szétválasztást. Elvileg csak a hidrogén is megy be...
pszilaj Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Elvileg csak a hidrogén is megy be... Hát az egyik póluson hidrogén, a másikon oxigén termelődik. Mivel a két elektróda egy légtérben van, ezért a kettő keveréke képződik...
zotya975 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Persze kerül de csak időlegesen (harmatpontig), de ennél a rendszernél folyamatos a "víz"-keletkezés. Megfurni a dobot? Háát, sztem nem örülnek neki a vizsgán, hogy szelel a rendszer. Hát szerintem beszívott levegőből a páratartalom csak a kipufon tud kijönni, szóval nagyjából mindíg jelen van a vízpára a dobban. Az enyémen nem volt lyuk csak maga a kimenő cső. Elég sok kocsin látszik ahogy csöpög belőle a víz, gondolom akkor már tele van.
samtron77 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Hát lehet, hogy furcsán hangzik, de a hátsó dobokon van lyuk... ;) Legalábbis nekem a régi lengyel dobon is, meg a mostani Bosal dobon is van. Miket használtál: elektódának (katód, anód) "elektrolitnek"( sima desztvíz?) áramszabályzónak??? Bocs rossz az idézett.....
pszilaj Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Miket használtál: elektódának (katód, anód) "elektrolitnek"( sima desztvíz?) áramszabályzónak??? Nekem még nincs ilyenem. Egyelőre csak E85-ös üzem van. Csak elgondolkodtam egy ilyen HHO generátoros rendszerrel is megtoldani. De még csak elméleti síkon mozog a dolog. ;)
epk947 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Persze kerül de csak időlegesen (harmatpontig), de ennél a rendszernél folyamatos a "víz"-keletkezés. Megfurni a dobot? Háát, sztem nem örülnek neki a vizsgán, hogy szelel a rendszer. Az én hátsó dobomon is gyárilag van egy kb. 2 mm-es luk az alján.
samtron77 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Hát az egyik póluson hidrogén, a másikon oxigén termelődik. Mivel a két elektróda egy légtérben van, ezért a kettő keveréke képződik... Elenyésző 2 hidr mire 1 ox... Plussz az ox katalizállja is az égést..;)
samtron77 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Az én hátsó dobomon is gyárilag van egy kb. 2 mm-es luk az alján. Hm nem néztem még az enyémet. Azt mondod, hogy teljesen át van fúrva?
epk947 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Elenyésző 2 hidr mire 1 ox... Plussz az ox katalizállja is az égést..;) Miről van itt szó? ;)
epk947 Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Hm nem néztem még az enyémet. Azt mondod, hogy teljesen át van fúrva? NEM! Csak az alján van egy kis luk, hogy a kondenzyíz kifolyhasson.
Recommended Posts